Marketing, bugyipelenka és Seth Godin

Amikor különböző termékek marketingje kerül elő, az első, ami eszünkbe jut, az biztosan a reklám. De Seth Godin óta tudjuk, hogy minden marketing! Már egy termék nevével indul a „harc” az ügyfelekért. És nem is feltétlenül csak a cégek, a tulajdonnevek szintjén, hanem akár egy adott termék neve is eldöntheti a sorsát!

Nézzük például a bugyipelenkát. Míg a pelenka szóról eszünkbe juthat egy textilpelenka, egy egyszer használatos és egy mosható pelenka is, míg a bugyipelenka jelentése letisztult.

A Lord Shopban például vásárolhatunk ilyeneket (https://www.lord.shop.hu/bugyipelenka) és sok szülő és bölcsis néni meg tudja erősíteni számunkra, hogy mire is jó egy bugyipelenka: nem kell a hátára fektetni a kis lurkókat és ott tartani őket, amíg a csere megtörténik. A Lord Shop oldalát felkeresve megtaláljuk a saját márkás termékeiket, a Sleepy bugyipelenkákat. Ezek között két különböző is elérhető: a Sleepy JEANS és a Sleepy Natural Ultra Sensitive (érzékeny) Bambusz bugyipelenka.

A nevek közül nekem leginkább a „bambusz” tűnt fel, ennek utána is olvastam: a név arra utalt, hogy a termék bambuszrostot is tartalmaz, amelyek gyorsan vezetik el a nedvességet.

Ha nem vagyunk biztosak abban, hogy ez megfelelő a gyerekünknek, vehetünk egy kis csomagot, de ha már ez bevált, óriási csomagok is elérhetők akciósan, akár 360 darabig!

Talán nem gondoltunk még erre, de egyre népszerűbb a babaúszás, kisbabákat is kivinni vízpartra és mindehhez, ha még pelenkás a kicsi, szükség van úszópelenkára is: ezt is beszerezhetjük a Lord Shop weboldalon.

Érdekel a téma? Kattints a linkre itt!

https://www.lord.shop.hu/bugyipelenka

Profit